Code of Business Conduct

КОДЕКС ДІЛОВОЇ ПОВЕДІНКИ

 
Кодекс ділової поведінки Групи Ferrero затверджено у травні 2011 року і вперше оприлюднено у другому Звіті про корпоративну соціальну відповідальність за 2011 рік.
За допомогою цього Кодексу Група має намір розділити зі своїми постачальниками, торговельними партнерами, комерційними агентами, підрядниками, дистриб’юторами, продавцями та їх працівниками принципи Ferrero і забезпечити високі стандарти якості своєї продукції.
Кодекс ділової поведінки поширюється на відносини бізнес–бізнес (як це передбачено Кодексом корпоративної етики Ferrero); його дія базується на 5 наступних критеріях:

1) Відмінна якість та безпечність продукції.
2) Дотримання прав людини.
3) Захист навколишнього середовища та сталий розвиток.
4) Умови праці на робочому місті.
5) Чесний бізнес.


Кодекс буде поширюватися згідно з планом ABCDE (Діалог бізнес-кодексів), який має бути реалізований до 2013 року. Контроль за втіленням цього плану здійснюватиметься за допомогою зовнішніх організацій.

Кодекс ділової поведінки >
Code of Business Conduct