Communication Policies

ПОЛІТИКА ЩОДО КОМУНІКАЦІЙ

 
У промислово розвинених країнах світу зростання чисельності тих, хто веде «сидячий спосіб життя», з особистих чи екологічних причин, производить до проблем зі здоров’ям, які, прямо чи опосередковано, пов’язані з переїданням.
Тому ми уважно вивчили, як впливають наші продукти на обмін речовин, за умови їх нормального споживання.
Результати клінічних досліджень, що були виконані у чіткій відповідності до нормативних вимог, повністю переконали нас у збалансованості вмісту жирів, цукру, що містяться в наших продуктах, і навіть відчуття ситості.
Стрімке зростання кількості випадків ожиріння навіть серед молоді спонукало нас до активної підтримки освітніх програм зі збалансованого харчування в багатьох країнах, де ми ведемо свою діяльність, а також до ініціатив, що покликані повідомляти про відмінності між рекламною діяльністю та освітніми програмами (Media Smart – «Розумні ЗМІ»).
Більше того, Ferrero бере активну участь у просуванні відповідальної реклами, яка відповідає саморегулюючим вимогам нармативних актів, визнаних Міжнародною Торговою Палатою (International Chamber of Commerce – ICC).

EPODE
www.epode-european-network.com

MEDIASMART
www.mediasmart.org.uk

ICC
www.iccwbo.org

Починаючи з 1 січня 2012 року, Група Ferrero застосовує спеціалізований комплекс «Принципи реклами та маркетингу». Для більш детальної інформації, будь ласка, натисніть тут.