Ferrero International S.A., холдингова компанія Групи Ferrero, затвердила свою консолідовану фінансову звітність за рік, що завершився 31 серпня 2019 року. Згідно з даними на цю дату Група Ferrero включає в себе 104 компанії та 31 виробниче підприємство. Продукція Ferrero реалізується в понад 170 країнах світу — напряму або через авторизованих дистриб’юторів.
Незважаючи на невизначену ситуацію на світовому ринку, а також серйозні виклики та тенденції, які спостерігались в галузі, в 2018/2019 році Групі Ferrero вдалося покращити досягнуті раніше результати. Ferrero продовжила інвестувати в розвиток своїх брендів, зберігаючи на високому рівні доходи від основної діяльності та розширюючи масштаби власних науково-дослідних проектів.
Група, на чолі якої стоять Голова правління Джованні Ферреро та Генеральний директор Лапо Чівілетті, завершила фінансовий рік із консолідованим оборотом в 11,4 млрд євро, що на 6,2% більше у порівнянні з попереднім звітнім періодом (10,7 млрд євро).
Об’єм продажів готової продукції виріс майже на 6% в основному за рахунок ринків Німеччини, Франції та США.
В список брендів, що стали лідерами з точки зору чистого об’єму продажів готової продукції, увійшли Nutella®, Ferrero® Rocher, Kinder Bueno®, охолоджені та чисті сезонні продукти. Крім того, збільшенню чистих продажів сприяли також запуск на деяких ринках нових продуктів – таких, як Nutella Biscuits® і Kinder Cards®.
Середня чисельність персоналу Групи в 2018/2019 фінансовому році склала 33 003 особи, що перевищує показник 2017/2018 року (31 748 осіб). Станом на 31 серпня 2019 року в штаті компанії нараховувалось 36 372 співробітника (роком раніше, на 31 серпня 2018 року, чисельність персоналу складала 35 146 співробітників).
Протягом останнього звітного року Група продовжувала інвестувати в модернізацію та розширення своїх виробничих підприємств, втілюючи в життя стратегію сталого розвитку в повній відповідності зі взятими на себе зобов’язаннями в підприємницькій і соціальній сферах. Реалізація ключових напрямків корпоративної стратегії дає змогу компанії постійно підвищувати якість та конкурентоздатність своєї продукції, приділяючи в то же час підвищену увагу таким аспектам, як свіжість і безпечність продукції, а також виконанню своїх зобов’язань в сфері охорони навколишнього середовища.
Група продовжила свою стратегію технологічного розвитку за рахунок розширення виробничих потужностей. Загальний обсяг капіталовкладень в цій сфері склав 663 млн євро. Найбільша частина від загального обсягу капіталовкладень прийшлася на основні виробничі засоби й обладнання (580 млн євро), головним чином в Італії, Німеччині, Польщі, Канаді, Франції, Бельгії, а також на добудування нової будівлі штаб-квартири в Люксембурзі.
В липні 2019 року Група Ferrero завершила угоду з придбання у компанії Kellogg бізнесу з виробництва окремих видів печива. Придбання включало в себе велику лінійку брендів, зокрема культової марки Keebler®, Famous Amos®, марки, під якою продається найбільше продукції, сімейної марки преміум-класу Mother's® і Murray® без цукру, а також Little Brownie Bakers®, що незмінно поставляється в Girl Scouts («Дівчатка-скаути Америки»).
В липні 2019 року Група Ferrero також завершила придбання контрольного пакету акцій фабрики морозива Comaker (ICFC) Group - іспанської групи, що працює в сфері виробництва та дистрибуції морозива з приватними торговельними марками, в основному для роздрібної торгівлі та громадського харчування.
Результати обох придбань повністю відображені в консолідованому звіті станом на 31 серпня 2019 року згідно з стандартами бухгалтерського звіту.
Люксембург, 18 лютого 2020 року