назад

18-02-2020

ГРУПА FERRERO ЗАТВЕРДИЛА КОНСОЛІДОВАНУ ФІНАНСОВУ ЗВІТНІСТЬ СТАНОМ НА 31.08.2019Р.

ГРУПА FERRERO ЗАТВЕРДИЛА КОНСОЛІДОВАНУ ФІНАНСОВУ ЗВІТНІСТЬ СТАНОМ НА 31.08.2019Р.

Ferrero International S.A., холдингова компанія Групи Ferrero, затвердила свою консолідовану фінансову звітність за рік, що завершився 31 серпня 2019 року. Згідно з даними на цю дату Група Ferrero включає в себе 104 компанії та 31 виробниче підприємство. Продукція Ferrero реалізується в понад 170 країнах світу — напряму або через авторизованих дистриб’юторів.

Незважаючи на невизначену ситуацію на світовому ринку, а також серйозні виклики та тенденції, які спостерігались в галузі, в 2018/2019 році Групі Ferrero вдалося покращити досягнуті раніше результати. Ferrero продовжила інвестувати в розвиток своїх брендів, зберігаючи на високому рівні доходи від основної діяльності та розширюючи масштаби власних науково-дослідних проектів.

Група, на чолі якої стоять Голова правління Джованні Ферреро та Генеральний директор Лапо Чівілетті, завершила фінансовий рік із консолідованим оборотом в 11,4 млрд євро, що на 6,2% більше у порівнянні з попереднім звітнім періодом (10,7 млрд євро).
Об’єм продажів готової продукції виріс майже на 6% в основному за рахунок ринків Німеччини, Франції та США.

В список брендів, що стали лідерами з точки зору чистого об’єму продажів готової продукції, увійшли Nutella®, Ferrero® Rocher, Kinder Bueno®, охолоджені та чисті сезонні продукти. Крім того, збільшенню чистих продажів сприяли також запуск на деяких ринках нових продуктів – таких, як Nutella Biscuits® і Kinder Cards®.

Середня чисельність персоналу Групи в 2018/2019 фінансовому році склала 33 003 особи, що перевищує показник 2017/2018 року (31 748 осіб). Станом на 31 серпня 2019 року в штаті компанії нараховувалось 36 372 співробітника (роком раніше, на 31 серпня 2018 року, чисельність персоналу складала 35 146 співробітників).

Протягом останнього звітного року Група продовжувала інвестувати в модернізацію та розширення своїх виробничих підприємств, втілюючи в життя стратегію сталого розвитку в повній відповідності зі взятими на себе зобов’язаннями в підприємницькій і соціальній сферах. Реалізація ключових напрямків корпоративної стратегії дає змогу компанії постійно підвищувати якість та конкурентоздатність своєї продукції, приділяючи в то же час підвищену увагу таким аспектам, як свіжість і безпечність продукції, а також виконанню своїх зобов’язань в сфері охорони навколишнього середовища.

Група продовжила свою стратегію технологічного розвитку за рахунок розширення виробничих потужностей. Загальний обсяг капіталовкладень в цій сфері склав 663 млн євро. Найбільша частина від загального обсягу капіталовкладень прийшлася на основні виробничі засоби й обладнання (580 млн євро), головним чином в Італії, Німеччині, Польщі, Канаді, Франції, Бельгії, а також на добудування нової будівлі штаб-квартири в Люксембурзі.

В липні 2019 року Група Ferrero завершила угоду з придбання у компанії Kellogg бізнесу з виробництва окремих видів печива. Придбання включало в себе велику лінійку брендів, зокрема культової марки Keebler®, Famous Amos®, марки, під якою продається найбільше продукції, сімейної марки преміум-класу Mother's® і Murray® без цукру, а також Little Brownie Bakers®, що незмінно поставляється в Girl Scouts («Дівчатка-скаути Америки»).

В липні 2019 року Група Ferrero також завершила придбання контрольного пакету акцій фабрики морозива Comaker (ICFC) Group - іспанської групи, що працює в сфері виробництва та дистрибуції морозива з приватними торговельними марками, в основному для роздрібної торгівлі та громадського харчування.

Результати обох придбань повністю відображені в консолідованому звіті станом на 31 серпня 2019 року згідно з стандартами бухгалтерського звіту.

Люксембург, 18 лютого 2020 року