назад

14-09-2021

Ferrero представляє нову переробну упаковку для Ferrero Rocher

Ferrero представляє нову переробну упаковку для Ferrero Rocher

Люксембург, 14 вересня 2021 р. - У 2019 році Група Ferrero оголосила про своє зобов'язання до 2025 року перейти на упаковку, яка на 100% придатна для повторного використання, переробки або компостування. Прагнучи до більш безпечної для навколишнього середовища упаковки, компанія з гордістю представляє свою розробку - нову екоупаковку для легендарних цукерок Ferrero Rocher.

З вересня 2021 року Ferrero Rocher буде поетапно вводити на глобальний ринок нову упаковку, придатну для переробки, і почне з найбільш продаваних компактних коробок для 16 та 30 цукерок.

Нова упаковка Ferrero Rocher буде виготовлена з поліпропілену (PP), що повсюдно спростить її переробку. Це нововведення також дозволить скоротити використання пластику і мінімізувати вплив від діяльності компанії на навколишнє середовище. Так, кількість пластику в нових коробках для 16 цукерок скорочена на 40%, а для 30 цукерок - на 38% (висновки ґрунтуються на порівняльній оцінці життєвого циклу упаковки Ferrero Rocher (тільки пластикова коробка), проведеної зовнішніми експертами в 2020 році - першому кварталі 2021 року).

Завдяки новому екодизайну упаковок для цукерок Ferrero Rocher вже в перший рік, з моменту їх впровадження у вересні 2021 року, компанія скоротить використання близько 2000 тонн пластику на глобальному рівні. А в цілому, за попередніми оцінками, після впровадження цього проекту для всього асортименту Ferrero Rocher скорочення пластику в упаковці становитиме 10000 тонн щорічно (на підставі внутрішніх даних Ferrero за 2020/2021 рр. без урахування зростання; оцінка ґрунтується на впровадженні нового екодизайну коробок для всіх упаковок Ferrero Rocher).

Для винаходу нової упаковки науково-дослідницька команда Ferrero у співпраці з провідним експертом по матеріалам Milliken протестувала 29 різних пластикових смол. Результатом став новий екодизайн коробки, який дозволить поступово скорочувати використання пластику і таким чином зменшувати вплив на навколишнє середовище (в рамках поставлених цілей з клімату Групи 2030).

Нова упаковка гарантує збереження всіх найвищих споживчих характеристик цукерок Ferrero Rocher і при цьому зберігає свою прозорість, таку звичну для споживачів. Виробництво нової упаковки для 16 і 30 цукерок дозволить скоротити викиди вуглекислого газу як мінімум на 30%. Крім того, при переробці цієї упаковки прогнозується скорочення вуглецевого сліду на 70% в порівнянні з класичною (висновки ґрунтуються на порівняльній оцінці життєвого циклу упаковки Ferrero Rocher (тільки пластикова коробка), проведеної зовнішніми експертами в 2020 році - першому кварталі 2021 року відповідно до методичних рекомендацій в рамках ініціативи з оцінки екологічного сліду продукту Product Environmental Footprint (PEF); скорочення викидів на 30% враховує найгірший сценарій закінчення терміну служби без переробки нової коробки Ferrero Rocher (спалювання без рекуперації енергії за рахунок утилізації відходів); зниження викидів на 70% передбачає найкращий сценарій, який передбачає повну переробку нової упаковки).

Джером Грей, президент Global Marketing Premium Chocolate Групи Ferrero, сказав: «Ми пишаємося тим, що зробили цей важливий крок в рамках зобов'язання Ferrero по упаковці 2025. Вже майже 40 років Ferrero Rocher допомагає нашим споживачам відзначати найбільш яскраві моменти їхнього життя в колі своїх близьких. Сьогодні розроблений нами новий екодизайн упаковки робить ці моменти ще більш цінними, сприяючи турботі про навколишнє середовище. Наші споживачі можуть насолоджуватися цукерками Ferrero Rocher в повній впевненості, що ми робимо все можливе для зниження впливу нашої упаковки на навколишнє середовище».

Фабіо Мора, Global Packaging Director Групи Ferrero зазначив: «Новий екодизайн упаковок Ferrero Rocher - це яскравий приклад нашого прагнення підвищити циклічність упаковки. Виробництво упаковки являє собою складний процес, ми прагнемо до створення більш циклічної економіки з використанням стратегій по упаковці. Ми діємо спільно, співпрацюючи з урядами, виробниками, постачальниками, компаніями по утилізації відходів, НВО та іншими партнерами. В даному випадку ми працювали в тісному співробітництві з компанією Milliken, яка привнесла в цей процес свій новаторський підхід: використання нового поліпропіленового матеріалу для упаковки Ferrero Rocher допоможе знизити вплив на навколишнє середовище».

Новий екодизайн упаковки Ferrero Rocher - перший і дуже важливий крок на шляху бренду до більш стійкої упаковки. Відповідно до зобов'язання компанії Ferrero до 2025 року всі формати коробок і компоненти упаковки стануть більш стійкими.

Про групу Ferrero
Заснована в 1946 році в місті Альба (регіон П'ємонт, Італія), Ferrero пройшла великий шлях від сімейного підприємства до глобальної компанії. Сьогодні Група Ferrero є третім за величиною в світі виробником солодких упакованих продуктів харчування, з консолідованим обігом 12,3 млрд євро; має 31 виробниче підприємство по всьому світу. Понад 37 тисяч співробітників працюють в компаніях Групи в 55 країнах світу. Ferrero є виробником багатьох популярних брендів, включаючи Nutella, Ferrero Rocher, Tic Tac, Kinder і Raffaello, які представлені більш ніж в 170 країнах.

Детальніше:
www.ferrero.com
www.ferrerosustainability.com