Mission

МІСІЯ

 
Висока якість, професійна точність, свіжість продукції, ретельний відбір найкращої сировини, повага та увага до споживачів – ось «ключові слова» та цінності Ferrero, завдяки яким її кондитерські вироби відкрили для себе та полюбили мільйони людей в усьому світі. Продукти компанії Ferrero – результат впровадження інноваційних ідей, що робить їх унікальними. Вони широко представлені в багатьох країнах і вже стали частиною загальної традиції. При цьому на локальних ринках вони часто сприймаються як свій, внутрішній культурний символ.
Ferrero приділяє велику увагу питанням гігієни, захисту навколишнього середовища, соціальним питанням і традиціям тих країн, у яких компанія представлена, та турботі про своїх співробітників.
Сьогодні чимало продуктів Ferrero стали «глобальними», в тому розумінні, що в продажу їх можна зустріти практично всюди. Наразі Ferrero є однією із найбільших кондитерських компаній у світі.
Проте відмінною рисою Ferrero все ж слід назвати її глобально-локальний підхід до бізнесу (think globally, act locally – міркуй глобально, дій локально). Це компанія, яка одночасно «скрізь і тут», вона орієнтована на міжнародний розвиток, але – разом із тим – надає великого значення і відносинам із місцевими співтовариствами.
Споживач завжди посідає центральне місце в нашій стратегії. Відносини Ferrero зі споживачами засновані на взаємній довірі, яка завойовувалась протягом багатьох років завдяки людському та діловому досвіду, розумінню та інтуіції компанії. Довіра споживачів – ключовий фактор успіху Ferrero.

Mission