Серпень 2017
31.08.2017


Група компаній Ferrero затвердила фінансову звітність на 31 серпня 2017 року з оборотом 10,5 мільярдів євро

Група компаній Ferrero затвердила фінансову звітність на 31 серпня 2017 року з оборотом 10,5 мільярдів євро
Прес-реліз
Люксембург

Ferrero International S.A., холдингова компанія Групи Ferrero, затвердила зведений фінансовий звіт Групи за комерційний рік, що завершився 31 серпня 2017 року. За даними станом на 31 серпня 2017 року, Група Ferrero включає в себе 91 об’єднану компанію та 23 виробничі підприємства. Продукція Ferrero реалізується в понад 170 країнах світу – напряму або через авторизованих дистриб’юторів.

Незважаючи на невизначену ситуацію на світовому ринку, а також серйозні виклики та тенденції, що спостерігалися в галузі, в 2016/2017 році Групі Ferrero вдалось зміцнити свої позиції та підтвердити вже досягнуті результати. Ferrero продовжила збільшувати інвестиції в розвиток своїх брендів, зберігши на високому рівні доходи від основної діяльності та наростивши масштаби власних науково-дослідницьких проектів.

Група, на чолі якої стоять голова правління Джованні Ферреро та генеральний директор Лапо Чівілетті, завершила фінансовий рік із консолідованим оборотом 10,5 мільярда євро, що на 1,5% більше у порівнянні з минулим звітним періодом (10,3 мільярда євро).
Обсяг продажів готової продукції виріс на 2,2% (при постійному темпі 2,5%) завдяки європейським ринкам, зокрема Німеччини, Польщі, Великобританії та країн Східної Європи, при цьому залишився без змін в Італії та Франції. Найбільший ріст продажів зареєстрований в країнах Південної та Північної Америки, зокрема в США, Канаді та Мексиці.

До переліку брендів, що стали лідерами з точки зору чистого обсягу продажів готової продукції, увійшли Nutella, Ferrero Rocher, Kinder Surprise, Kinder Joy, Kinder Bueno і Tic Tac.

Середня чисельність персоналу Групи в фінансовому 2016/2017 році склала 30 305 осіб, що перевищує показник 2015/2016 року (29 206 осіб). Станом на 31 серпня 2017 року в штаті компанії нараховувалось 34 543 особи (порівняно з 32 990 станом на 31 серпня 2016 року).

В звітному році Група продовжувала інвестувати кошти в модернізацію та розширення своїх виробничих підприємств, втілюючи в життя стратегію корпоративного розвитку в цілковитій відповідності з взятими на себе зобов’язаннями в підприємницькій і соціальній сферах. Реалізація ключових напрямків корпоративної стратегії дає змогу компанії постійно покращувати якість та конкурентоздатність продукції, приділяючи в той же час підвищену увагу таким аспектам, як свіжість і безпечність продукції, а також виконанню своїх зобов’язань в сфері охорони навколишнього середовища.

В 2016/2017 фінансовому році Група завершила придбання Fannie May Confections Brands, Inc. і брендів Harry London у компанії 1-800-FLOWERS.com, Inc. Альянс Ferrero та Fannie May являє собою важливе злиття стратегій і корпоративної культури, засноване на сімейних традиціях та високій якості обох брендів.

В рамках стратегії, спрямованої на розробку нових і вдосконалення існуючих технологій, Група Ferrero продовжила процес розширення виробничих потужностей. В звітному році загальний обсяг капіталовкладень в цій сфері склав 744 мільйони євро (у порівнянні з 631 мільйоном євро за минулий рік). Найбільш суттєва частина від загального обсягу капіталовкладень припала на основні засоби, фабрики й обладнання (660 мільйонів євро у порівнянні з 552 мільйонами євро в минулому році), переважно в Італії, Німеччині, Польщі, Канаді та Люксембурзі.

Група Ferrero

В 2016 році Група Ferrero відсвяткувала своє 70-річчя. За цей час компанія подолала великий шлях - починаючи з маленького виробництва в центрі Альби, міста на півночі Італії, яке стало відправною точкою історії її успіху на глобальному рівні.

За результатами опитування Reputation Institute 2017 компанія Ferrero посіла перше місце серед італійських компаній, включених у світовий рейтинг компаній із найвищою репутацією Global RepTrak® 100. В цьому році Ferrero знову стала кращою продовольчою компанією та піднялася на один щабель вверх в загальному світовому рейтингу компаній, посівши 17-е місце з результатом 75,45 бали.

Сьогодні Група Ferrero є одним із лідерів світового ринку кондитерської галузі з консолідованим оборотом 10,3 мільярда євро, володіє 23 виробничими підприємствами по всьому світу, а також 6 сільськогосподарськими підприємствами. Понад 40 тисяч співробітників працюють в компаніях Групи в 55 країнах. Продукція Ferrero продається в більш ніж 170 країнах.

На український ринок Група Ferrero вийшла в 1996 році. За роки присутності в Україні Ferrero успішно пройшла всі рівні розвитку від невеликого представництва до комерційної компанії з розвиненою дистриб’юторською мережею. На даний момент на українському ринку представлені всі основні бренди Ferrero.

За додатковою інформацією, будь ласка, звертайтеся:

Маріна Татарская,
Директор у зв’язках з громадськістю
E-mail: Marina.Tatarskaya@ferrero.com
  • Print
АРХІВ НОВИН
2017
СІЧЕНЬ
ЛЮТИЙ
БЕРЕЗЕНЬ
КВІТЕНЬ
ТРАВЕНЬ
ЧЕРВЕНЬ
 
ЛИПЕНЬ
СЕРПЕНЬ
ВЕРЕСЕНЬ
ЖОВТЕНЬ
ЛИСТОПАД
ГРУДЕНЬ
Група компаній Ferrero затвердила фінансову звітність на 31 серпня 2017 року з оборотом 10,5 мілья..
Ferrero RSS