назад

01-04-2019

FERRERO ПРИДБАЄ У KELLOGG’S БІЗНЕС З ВИРОБНИЦТВА ПЕЧИВА ТА ФРУКТОВИХ СНЕКІВ

FERRERO ПРИДБАЄ У KELLOGG’S БІЗНЕС З ВИРОБНИЦТВА ПЕЧИВА ТА ФРУКТОВИХ СНЕКІВ

FERRERO ПРИДБАЄ У KELLOGG’S БІЗНЕС З ВИРОБНИЦТВА ПЕЧИВА ТА ФРУКТОВИХ СНЕКІВ

Компанія Ferrero продовжує зміцнювати свої позиції на північноамериканському ринку

ЛЮКСЕМБУРГ — 1 квітня 2019 р. — Ferrero (Група Ferrero та її афілійовані компанії), важливий учасник світового кондитерського ринку, оголосила сьогодні про підписання остаточної угоди, згідно з якою вона купує у компанії Kellogg’s («Келлогз») бізнес з виробництва печива та фруктових снеків. Сума угоди склала $1,3 млрд (1,3 млрд доларів США) готівкою. В 2018 році об’єм продажів в даному секторе склав близько 900 млн доларів.

Ferrero придбає лінійки загальновідомих марок печива, зокрема культової марки Keebler®, найбільш продаваної марки Famous Amos®, сімейної марки преміум-класу Mother's® і Murray® без цукру, а також Little Brownie Bakers®, марки, що незмінно поставляється в Girl Scouts («Дівчатка-скаути Америки»). Ferrero також отримає виробництво фруктових снеків Kellogg’s, серед яких марки Stretch Island®, Fruity Snacks, а також цукрові ріжки для морозива та посипка для тортів Keebler's®.

З 2017 року Ferrero придбала декілька американських брендів і компаній, а завдяки цій угоді Ferrero стане власником нових категорій стратегічно важливих продуктів і зробить свою присутність на північноамериканському ринку ще більш вагомою.

Ferrero також придбає у Kellogg’s шість власних фабрик із виробництва продуктів харчування в США, розташованих по всій країні (в містах Аллін, штат Вашингтон; Огаста, штат Джорджія; Флоренція та Луісвілл, штат Кентуккі; дві фабрики в Чикаго, штат Іллінойс), а також один орендований виробничий об’єкт (в Балтиморі, штат Меріленд).

«Підприємства Kellogg’s з виробництва печива, фруктових снеків, цукрових ріжків для морозива та посипки для тортів є відмінним стратегічним рішенням для Ferrero, оскільки ми продовжуємо розширяти свою присутність на ринку Північної Америки», — сказав Джованні Ферреро, голова правління Групи Ferrero. — Завдяки цій угоді ми доповнимо портфоліо Ferrero багатьма культовими брендами Kellogg’s і таким чином продовжимо нашу стратегію з розвитку торговельних марок, розпочату раніше, після успішного завершення угод з придбання кондитерських фабрик Fannie May, Ferrara Candy Company і кондитерського бізнесу компанії Nestlé в США». Ми з великою повагою ставимося до спадку та цінностей Kellogg's, і пишаємося тим, що в Kellogg's обрали Ferrero в якості нового власника для цих підприємств.»

Лапо Чівілетті (Lapo Civiletti), генеральний директор Групи Ferrero, підкреслив: «Ми отримуємо лінійку добре відомих і популярних марок, які займають досить міцні позиції на ринку в своїх категоріях. Ця угода дозволить нам суттєво урізноманітнити асортимент своїх продуктів і збільшити прибуток завдяки новим можливостям розвитку на найбільшому в світі ринку печива».

Тодд Сівак (Todd Siwak), генеральний директор Ferrara Candy Company, в своєму коментарі відзначив: «Це придбання є прекрасною можливістю для досягнення стратегічних цілей розвитку нашої компанії. Ми раді вітати наших нових колег із Kellogg's і уже найближчим часом маємо намір поділитися своїми планами з розширення бізнесу з нашими покупцями, постачальниками та іншими партнерами».

Завершення угоди, що проводиться в межах звичайних процедур і погоджень із регулюючими органами, планується у другій половині поточного року.

Консультантами Ferrero були JP Morgan Securities plc і Davis Polk and Wardwell LLP («Джей Пі Морган секьюрітіз плс» і ТОВ «Девіс Полк енд Уордвелл» відповідно).

Про компанію Ferrero
Компанія Ferrero була заснована як сімейний бізнес в 1946 році в місті Альба, Італія; Ferrero — третя за величиною компанія на світовому ринку шоколадних кондитерських виробів, об’єм продажів якої перевищує 12 мільярдів доларів США; її продукція продається в більш ніж 170 країнах, понад 30 000 осіб працюють в компанії в 55 країнах.

Ferrero розпочала свою комерційну діяльність в США в 1969 році, представивши на ринку свої м’ятні цукерки Tic Tac®. Сьогодні Ferrero знають та люблять в кожній американській сім’ї завдяки якості та чудовим смаковим характеристикам її брендів, серед яких вишукані шоколадні цукерки з лісовим горіхом FERRERO ROCHER®, горіхова паста з какао NUTELLA® Original Hazelnut Spread®, кондитерські вироби KINDER JOY® і FANNIE MAY. Якщо ви бажаєте дізнатися більше, слідкуйте за новинами www.ferrerousa.com


Про компанію Ferrara Candy
Ferrara Candy, афілійована компанія Групи Ferrero, є лідером у виробництві кондитерських виробів в США й однією з найбільш швидкозростаючих компаній цієї галузі в країні. Завдяки згуртованій роботі всієї команди Ferrara Candy (а це понад 4000 відданих своїй справі співробітників!) споживачі можуть насолоджуватися смаком чудових продуктів, які ось вже понад 100 років займають лідируючі позиції на ринку кондитерських виробів в США. Різноманітний асортимент Ferrara Candy представлений майже 35 марками, серед яких SweeTARTS®, Trolli®, Brach's®, Black Forest®, Butterfinger®, CRUNCH®, Laffy Taffy® і NERDS®, а також такі популярні марки-фаворити, як Lemonhead®, Red Hots® і Now and Later®. Головний офіс компанії розташований в Чикаго; компанія має мережу виробничих, дистриб’юторських і науково-дослідницьких відділень в Північній Америці. Дізнайтесь більше на www.ferrarausa.com



Контакти для ЗМІ

Ferrero:                                               Ferrara:                               
Шерілл Форзац (Cheryll Forsatz)   Сара Кіттель (Sarah Kittel)
(732) 584-41-46                                  (312) 610-90-61
cheryll.forsatz@ferrero.com        sarah.kittel@ferrarausa.com