назад

27-11-2018

КОМПАНІЯ FERRERO ОПУБЛІКУВАЛА 9-Й ЗВІТ ПРО КОРПОРАТИВНУ СОЦІАЛЬНУ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

КОМПАНІЯ FERRERO ОПУБЛІКУВАЛА 9-Й ЗВІТ ПРО КОРПОРАТИВНУ СОЦІАЛЬНУ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

Компанія Ferrero опублікувала 9-й Звіт про корпоративну соціальну відповідальність.

В рамках своєї стратегії в сфері соціальної відповідальності "Поділяючи цінності, створюємо цінність", Ferrero знову підтверджує прийняті раніше зобов’язання проявляти турботу про планету та людей, з якими працює.

9-й КСВ-звіт Ferrero відображає важливі досягнення в реалізації стратегії соціальної відповідальності компанії. Серед ключових результатів - збільшення кількості жінок на вищих керівних посадах, що відповідає поставленій цілі підвищення цього показника на 5% до 2020 року. Подальший розвиток отримала програма Kinder+Sport, в яку вже залучені 4 мільйони дітей в 30 країнах. Відповідно до стратегії закупки сировини з екосталих джерел, 70% какао-бобів, що закуповуються компанією, є сертифікованими. Також Ferrero досягла повної простежуваності 25% своїх закупівель лісового горіху та взяла на себе додаткові зобов’язання на глобальному рівні забезпечити поставки 100% яєць від курей на вільному вигулі.

«Відданість створенню унікальних продуктів лежить в основі всіх наших щоденних дій – починаючи з етапу закупівлі найкращої сировини з екосталих відновлювальних джерел. Прагнення створювати довершену продукцію проявляється як у використанні лише високоякісної сировини, так і в дотриманні суворих критеріїв екологічної стійкості в організації всього виробництва. Ми слідкуємо за виконанням цих вимог протягом всього виробничого ланцюга в співпраці з нашими численними партнерами та стейкхолдерами», - підтвердив Джованні Ферреро, голова правління Групи Ferrero.

Зобов’язання, взяті Групою Ferrero з різних напрямків бізнесу в рамках її власної стратегії КСВ до 2020 року, напряму пов’язані з Цілями Сталого Розвитку (ЦСР) ООН. Таким чином компанія вносить свій конкретний внесок в досягнення цих цілей до 2030 року.

Всі дії Ferrero, спрямовані на реалізацію КСВ-стратегії, здійснюються з урахуванням очікувань і пріоритетів стейкхолдерів компанії, що безпосереднім чином впливає на глобальний ланцюг створення вартості в рамках концепції відповідального бізнесу.

Звіт про корпоративну соціальну відповідальність компанії Ferrero був відправлений на перевірку в GRI (Глобальну ініціативу зі звітності) на предмет відповідності вимогам Content Index Service. Достовірність наданої інформації була також вибірково перевірена незалежними аудиторами.

Читати 9-й звіт компанії Ferrero про корпоративну соціальну відповідальність "Поділяючи цінності, створюємо цінність".