КЕРІВНІ ПРИНЦИПИ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Кодекс ділової поведінки Групи Ferrero, затверджений в травні 2011 року, вперше був опублікований у другому звіті КСВ в червні 2011 року, а з 2013 року був прийнятий всіма стейкхолдерами в ланцюжку створення вартості.

Кодекс ділової поведінки заснований на принципах Ferrero, відповідає Кодексу етики Групи і визначає її діяльність в наступних областях:

1) чудова якість і безпека продукції;

2) зобов'язання в сфері захисту прав людини;

3) охорона навколишнього середовища та екологічна стійкість;

4) забезпечення нормальних умов праці;

5) чесність у підприємницькій діяльності.

ПЛАН ABCDE

Крім того, нові договори, підписані в 2013/2014 році, включають в себе параграф про визнання і прийняття сторонами Кодексу, особливо в частині, пов'язаній з виробництвом іграшок KINDER® і стороннім виробництвом (договори про виробництво продукції).

Кодекс також підтверджено спільним планом ABCDE («Зобов'язання по діалогу в рамках Кодексу ділової поведінки»).

FERRERO INTEGRITY HELPLINE

Ferrero Integrity Helpline (далі Лінія) призначена для прийому повідомлень, що стосуються дотримання Кодексу етики і/або Кодексу ділової поведінки. Лінія працює на умовах конфіденційності 24 години на добу, 365 днів у році і доступна на 43-х мовах. Лінія управляється компанією Convercent, яка приймає всі питання і негайно надає їх на розгляд Комітету з етичної поведінки Групи Ferrero.

За цим посиланням можна зв'язатися з Ferrero Integrity Helpline, щоб задати питання, залишити повідомлення або знайти місцевий телефонний номер.