ВІДПОВІДАЛЬНА КОМУНІКАЦІЯ ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ СВІДОМИХ ВИБОРІВ

Збільшення уваги до дієт, харчування та фізичної активності має велике значення для світової спільноти харчових продуктів і напоїв, частиною якої є Ferrero.

Ferrero підтримує точку зору, що відповідальна комерційна комунікація може допомогти споживачу правильно обирати їжу і напої, а також краще розуміти роль харчування, дієти і фізичної активності, для досягнення у всьому світі дійсно здорового та активного способу життя. Якщо комерційна комунікація буде здійснюватися відповідно до принципів гарного харчування, збалансованої дієти, фізичної активності та особистого вибору, тоді промисловість у даній галузі відіграватиме важливу роль у життях людей.

Оскільки Ferrero є вагомим промисловим гравцем в галузі, вона постійно робить свій внесок у «Модель відповідальної комунікації щодо харчування та напоїв», затвердженій Міжнародною Торговою Палатою , а також у регіональні та національні Кодекси саморегулювання, розроблені локально на базі даної Моделі.
Ferrero усвідомлює, як сильно необхідні належні механізми внесення змін у рекламу або притягнення до відповідальності за рекламу тих, хто не дотримується вимог вищезгаданого саморегулювання.

Ferrero вірить, що ефективне саморегулювання комерційної комунікації забезпечить ціннісну модель для кращої відповідності інтересам споживача під час отримання правдивої і точної комунікації.

Ось чому Ferrero — самостійно та разом із Асоціаціями, до яких належить компанія (таких, як WFAWorld Federation of Advertisers / Всесвітня федерація рекламодавців, та IFBA — International Food & Beverage Alliance / Міжнародний альянс виробників продуктів харчування та напоїв) — бере активну участь у процесі саморегулювання на національному та світовому рівнях.

Клікніть тут, щоб завантажити повну версію документа «Принципи Ferrero щодо реклами і маркетингу»