ВІДПОВІДАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ ДЛЯ УСВІДОМЛЕНОГО ВИБОРУ

Постійно зростаюча увага міжнародної спільноти до питань дієт, харчування і фізичної активності дуже важлива для виробників продуктів харчування і напоїв, в число яких входить і Ferrero.

Ferrero підтримує ідею про те, що відповідальні рекламні комунікації можуть допомогти споживачам зробити правильний вибір продуктів харчування і напоїв, а також зрозуміти важливість правильного раціону і фізичної активності, тим самим сприяючи поширенню здорового і активного способу життя в усьому світі. Сьогодні компанії, що здійснюють рекламні комунікації відповідно до принципів правильного і збалансованого харчування, фізичної активності та особистого вибору, можуть відігравати важливу роль на ринку.

Будучи глобальним гравцем в галузі, Ferrero послідовно застосовує «Концепцію відповідальних рекламних комунікацій щодо продуктів харчування та напоїв», прийняту Міжнародною торговою палатою, а також регіональні і національні саморегулюючі кодекси, розроблені на її основі і які застосовуються на місцевому рівні.

Ferrero визнає необхідність застосування саморегулюючих механізмів дотримання законодавства з метою контролю або зміни рекламних комунікацій, які не відповідають вищезазначеним вимогам.

Ferrero вважає, що ефективний самоконтроль рекламних комунікацій є повноцінною структурою, що дає можливість найкращим чином задовольняти інтерес споживачів, які хочуть отримувати достовірну та точну інформацію про продукт.

Саме тому Ferrero - як самостійно, так і в якості члена різних міжнародних організацій (в тому числі Всесвітньої федерації рекламодавців і Міжнародного альянсу виробників продуктів харчування і напоїв) - бере активну участь у процесі самоконтролю рекламної діяльності на національному та міжнародному рівні.

НАТИСНІТЬ СЮДИ, ЩОБ ЗАВАНТАЖИТИ ПОВНУ ВЕРСІЮ ДОКУМЕНТУ «ПРИНЦИПИ РЕКЛАМИ ТА МАРКЕТИНГУ FERRERO»