Основні цінності

Довгострокові зобов'язання Групи

ЛОЯЛЬНІСТЬ ТА ДОВІРА

Наша постійна увага до потреб споживачів лежить в основі політики нашої Компанії, натхненної максимальною прозорістю та високою якістю.
Наша відданість інтересам споживачів і довіра, яку вони виявляють нашим продуктам здійснюючи щоденні покупки, це основа наших довготривалих відносин, якими ми насолоджуємся.
Підходи нашої Компанії засновано на взаємній довірі між колегами, відданості та відкритості по відношенню до Групи, а також до всіх пов’язаних членів суспільства, з якими ми щодня взаємодіємо.

ПОВАГА ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

Ґрунтуючись на повазі принципу рівності всіх працівників, ми забезпечуємо професійний та особистісний розвиток наших співробітників. Це також сприяє зміцненню тісних зв’язків з місцевою громадськістю у регіонах нашої присутності.
У роботі ми уникаємо будь-якої форми дискримінації в процесі трудових відносин в усіх компаніях нашої Групи, починаючи з моменту найму. Основна мета нашої стратегії в галузі трудових відносин полягає у встановлені довгострокових відносин, що ґрунтуються на принципах професійного росту та визнання заслуг.
Ми гарантуємо свободу вибору для наших працівників щодо членства у профспілках і визнаємо роль профспілок у питаннях трудових відносин. Захист здоров’я людини та повага до навколишнього середовища перебуває в центрі уваги нашої виробничої діяльності. У процесі управління нашим виробництвом ми раціонально використовуємо ресурси (воду, енергію, сировину та інші матеріали, в тому числі відновлювані ресурси). Ми боремося за зменшення нашого впливу на навколишнє середовище шляхом скорочення викидів, зменшення кількості відходів та їх правильної утилізації. Ми підтримуємо захист людської гідності, а також абсолютну і безумовну повагу прав людини всюди, де діють компанії Групи Ferrero. Ми підтримуємо заборону експлуатації дитячої, а також примусової праці в межах нашої сфери впливу та впродовж усієї виробничої ланки, використовуючи конкретні юридичні засоби та довірчі відносини з місцевою громадськістю.

ЧЕСНІСТЬ ТА СТРИМАНІСТЬ

 У наших комунікаціях зі споживачами (включаючи рекламу) ми поважаємо людську гідність і цінності, сім’ю та дітей у відповідності до наших моральних та етичних принципів. Вони ґрунтуються на рекомендаціях щодо правильного використання наших продуктів та натхненні популяризацією здорового способу життя. При взаємодії з громадськістю на місцевому, національному та міжнародному рівнях ми спираємося на міцні наукові знання, інтелектуальну та поведінкову чесність і прозорість.

ПРАГНЕННЯ ЯКОСТІ, ДОСЛІДЖЕНЬ ТА ІННОВАЦІЙ

Наша мета полягає у створенні унікальних продуктів, розробці інноваційних науково-виробничих процесів та використанні власних технологій. Для нас, основними моментами, що роблять цей шлях цікавішим є пристрасть до досліджень, прагнення подолати застарілі парадигми та досліждення нового, що далеке від традиційних дисциплін.
Ми застосовуємо консолідовані процедури з якості та контролю безпеки продукції, з метою збереження органолептичних і поживних хaрактеристик нашої сировини.
Основоположним елементом нашого успіху є ретельний вибір сировини найвищої якості, одержаної відповідно до жорстких етичних норм стосовно її походження, процесу збору та виробництва.
У глобальному контексті зростання уваги до таких тем, як харчування та фізична активність, ми зосередили нашу стратегію дослідження та інвестиції у виробництво на створенні високоякісних продуктів, ретельно розроблених у межах їхньої поживної цінності та дозування (порційності), так, щоб вони могли бути включені до складу збалансованого харчування, з особливою увагою до потреб дітей та сімей.

ПІДПРИЄМНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ

 Наше бачення підприємницької діяльності можна охарактеризувати словом «ініціатива» — цінністю, яка включає в себе концепцію підприємництва і підприємницької діяльності, що надихає бути ініціативним і досягати найкращих результатів.

Різниця між блискучою стратегією і успіхом полягає у здатності забезпечити чітке бачення, вмінні бути проактивним в інвестуванні, вмінні вчасно реалізовувати задумане, ідеально виконувати свої обов'язки.

Група Ferrero досягла значного успіху завдяки постійному дотриманню культури «навчання на власному досвіді», яка має глибокі історичні корені. Одними із найважливіших елементів самодостатності у моделі Ferrero є постійне накопичення професійних навичок і знання продукції, ринків та вимог споживачів, що ведуть нас від «створення цінності» до зміцнення «цінності здобутків».

Ми — чудовий колектив величезних масштабів, пронизаний довірою під час роботи і здатністю передбачити завтрашні зміни, які будуть більш значними та кращими, ніж сьогоднішні. Саме тому, світ завжди завойовують люди, які мають велике бажання досягти успіху і визнання та рішуче прагнуть досконалості.

ПРАЦЮВАТИ, СТВОРЮВАТИ, ДАРУВАТИ – Фонд Ferrero

 Ми асоціюємо себе з гаслом: «Працювати, створювати, дарувати» – проголошенним Мікеле Ферреро (Мichele Ferrero) ще з самого початку його бізнес діяльності.
Наш безумовний пріоритет – реальні дії. На цьому переконанні – «Бути, а не здаватися», – будується наша щоденна робота.
Ця ж філософія надихала й продовжує надихати:
- Фонд Ferrero, що покликаний через соціальні та культурні програми підтримувати відносини між Групою та її колишніми співробітниками, які вийшли на пенсію, а також зміцнювати зв’язки з місцевою громадськістю;
- «Підприємницький проект Мікеле Ферреро (Мichele Ferrero) », що заснований на цільових інвестиціях та використанні частини ресурсів, що отримуються, для покращення умов життя в регіонах з найменш благополучною економічною ситуацією, з особливою увагою до потреб дітей;
- Всю Групу Ferrero в цілому, у діяльності якої соціальні ініціативи є невід’ємною інтегрованою частиною нашого бачення та ведення бізнесу починаючи з самого початку.