ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ДІЛОВИХ ВІДНОСИН

Кодекс ділової поведінки Групи Ferrero прийнято у травні 2011 року і вперше оприлюднено у другому Звіті про корпоративну соціальну відповідальність за 2011 рік та з 2013 року розділяється з усіма учасниками


Кодекс ділової поведінки грунтується на принципах Ferrero, відповідає Кодексу Етики Групи та дає визначення практичних дій Ferrero у наступних сферах:

1) Відмінна якість та безпечність продукції.
2) Дотримання прав людини.
3) Захист навколишнього середовища та сталий розвиток.
4) Умови праці на робочому місті.
5) Чесний бізнес.

ПЛАН ABCDE (ДІАЛОГ БІЗНЕС-КОДЕКСІВ)

Разом із тим, ми продовжуємо включати умови погоджені та прийняті Кодексом у нові контракти, підписані у 2013-2014 роках, зокрема, в областях, повязаних з виробництвом іграшок Kinder®, а також виробництво з залученням третіх осіб (договори на виробництво продукції).


Цей Кодекс є об'єктом спільного використання під назвою «План ABCDE» («Діалог бізнес-кодексів»).

ГАРЯЧА ЛІНІЯ FERRERO INTEGRITY HELPLINE


Гаряча лінія FERRERO INTEGRITY HELPLINE призначена для конфіденційного вирішення повідомлень, пов’язаних із нашим Кодексом корпоративної етики і/або Кодексом ділової поведінки. Вона відкрита у режимі 24 години на добу, 365 днів на рік і приймає повідомлення 43 мовами. Гарячою лінією FERRERO INTEGRITY HELPLINE керує третя особа, компанія Convercent. Щойно повідомлення було надіслано компанії Convercent, воно негайно стає доступним до розгляду Комітетом з етичної поведінки Групи FERRERO.
"Зареєструйтесь тут”, щоб підключитися до Гарячої лінії FERRERO INTEGRITY HELPLINE і задати питання, повідомити про нещасний випадок, або дізнатися номер телефону місцевого представництва.