Ключові дані

Зростання Групи у 2020/2021

ГЛОБАЛЬНІ ДОСЯГНЕННЯ

Група Ferrero, на чолі якої стоять Голова правління Джованні Ферреро і Генеральний директор Лапо Чівілетті, завершила фінансовий рік з консолідованим обігом 12,7 млрд євро, що на 3,4% більше у порівнянні з попереднім звітним періодом (12,3 млрд євро).

За даними на 31 серпня 2021 року Група Ferrero включає в себе 107 компаній і 32 виробничих підприємства.

Продукція Ferrero реалізується більш ніж в 170 країнах світу - безпосередньо або через авторизованих дистриб'юторів.
Група Ferrero успішно адаптувалася до серйозних викликів, пов'язаних з пандемією Covid-19. Приділяючи пріоритетну увагу питанням здоров'я та безпеки споживачів і співробітників, Група Ferrero продемонструвала гнучкість і стійкість, забезпечила безперервність виробничої діяльності та безперебійну доставку своєї продукції.

ХОРОШІ ПРОДУКТИ, ХОРОШІ РЕЗУЛЬТАТИ

Група Ferrero досягла збільшення обсягу продажів готової продукції. Серед важливих досягнень року:

- зростання обсягу продажів на окремих ринках, включаючи Францію, Німеччину та Китай, а також консолідація ринкових часток у більшості регіонів;
- зростання глобальних брендів, таких як Ferrero Rocher®, Kinder Bueno®, Kinder Joy® и Kinder Chocolate®;
- запуск нових продуктів, включаючи морозиво Ferrero Rocher® и Raffaello®.

Протягом 2020/2021 фінансового року Група Ferrero придбала 100% акціонерного капіталу Eat Natural, британського виробника високоякісних зернових батончиків, смажених мюслі та граноли, з метою розширення асортименту продуктів у портфоліо Ferrero.

ВДОСКОНАЛЕННЯ І РІСТ

Група Ferrero також завершила роботу з низки ключових ініціатив у галузі інвестицій у глобальні бренди, розвиток власних науково-дослідних проектів, розширення виробництва. У межах своєї стратегії технологічного розвитку Група продовжила інвестувати у виробничі потужності. Загальний обсяг капіталовкладень у цій сфері склав 839 млн. євро. Значна частина від загального обсягу капіталовкладень припала на власні виробничі майданчики та обладнання (757 млн євро) в Італії, Німеччині, США та Польщі.

Ці інвестиції демонструють сталий розвиток Групи з метою подальшого підвищення якості, свіжості і безпеки її продукції, а також підвищення її конкурентоспроможності та мінімізації впливу на навколишнє середовище, що є пріоритетом для Групи Ferrero.