ПРИСУТНІСТЬ У ВСЬОМУ «ЦИФРОВОМУ» СВІТІ

Група Ferrero присутня в Італії та у всьому світі завдяки мережі веб-сайтів, на яких можна ознайомитися з діяльністю компанії, її продукцією та політикою соціальної відповідальності.
На кожному із цих сайтів Ferrero веде свідому та прозору комунікацію. Це зобов'язанням перед споживачами і відіграє незмінно головну роль у корпоративній діяльності.
Будучи важливим промисловим гравцем в галузі, Ferrero щиро вірить, що ефективне саморегулювання комерційних комунікацій забезпечить ціннісну модель для кращої відповідності інтересам споживача під час отримання правдивої і точної комунікації. З цією метою Ferrero бере участь в ініціативі Європейське Зобовязання Пледж, яке виховує відповідальний підхід до рекламування продуктів харчування спрямованого на дітей віком до 12 років на телебаченні та у друкованих виданнях, на різноманітних медіаканалах, а також у мережі Інтернет. Стосовно відслідковування інформації на веб-сайтах, цього року було перевірено 250 сайтів, рівень відповідності встановленим вимогам склав 95%.

НАЙУЛЮБЛЕНІШІ БРЕНДИ

Із самого початку діяльності в Альбі до створення Видатних брендів: бренди Ferrero завжди тримали баланс між інноваціями та найвищими стандартами якості продукції. Таким чином, ми приділяємо увагу та дбаємо про задоволення потреб споживачів. Сьогодні завдяки цьому балансу такі бренди, як Nutella®, Kinder®, Ferrero Rocher® і Tic Tac® стали одними із найбільш відомих та улюблених брендів у всьому світі.

ОРГАНІЗАЦІЙНІ ПИТАННЯ

Розділяючи цінності, створюємо цінності / Наші цінності: ділимося здобутками, шукаємо можливості / Стратегія «цінуємо кожного, прагнемо зробити більше» / Принцип «цінуємо здобутки, розвиваємо потенціали» / Розвиток потенціалу для нових можливостей / Розвиток потенціалу для нових ідей / Ділимося здобутками аби створити справжню цінність