Принципи Ferrero щодо реклами і маркетингу
Оновлено у 2018 році
ПРИНЦИПИ FERRERO ЩОДО РЕКЛАМИ І МАРКЕТИНГУПринципи Ferrero щодо реклами і маркетингу
Оновлено у 2018 році
ПРИНЦИПИ FERRERO ЩОДО РЕКЛАМИ І МАРКЕТИНГУПостійно зростаюча увага міжнародної спільноти до питань дієт, харчування і фізичної активності дуже важлива для виробників продуктів харчування і напоїв, в число яких входить і Ferrero.
Ferrero підтримує ідею про те, що відповідальні рекламні комунікації можуть допомогти споживачам зробити правильний вибір продуктів харчування і напоїв, а також зрозуміти важливість правильного раціону і фізичної активності, тим самим сприяючи поширенню здорового і активного способу життя в усьому світі. Сьогодні компанії, що здійснюють рекламні комунікації відповідно до принципів правильного і збалансованого харчування, фізичної активності та особистого вибору, можуть відігравати важливу роль на ринку.
Будучи глобальним гравцем в галузі, Ferrero послідовно застосовує «Концепцію відповідальних рекламних комунікацій щодо продуктів харчування та напоїв», прийняту Міжнародною торговою палатою, а також регіональні і національні саморегулюючі кодекси, розроблені на її основі і які застосовуються на місцевому рівні.
Ferrero визнає необхідність застосування саморегулюючих механізмів дотримання законодавства з метою контролю або зміни рекламних комунікацій, які не відповідають вищезазначеним вимогам.