Принципи Ferrero щодо реклами і маркетингу
Оновлено у вересні 2018 року
ПРИНЦИПИ FERRERO У СФЕРІ РЕКЛАМИ І МАРКЕТИНГУПринципи Ferrero щодо реклами і маркетингу
Оновлено у вересні 2018 року
ПРИНЦИПИ FERRERO У СФЕРІ РЕКЛАМИ І МАРКЕТИНГУЗбільшення уваги до дієт, харчування та фізичної активності має велике значення для світової спільноти харчових продуктів і напоїв, частиною якої є Ferrero.
Ferrero підтримує точку зору, що відповідальна комерційна комунікація може допомогти споживачу правильно обирати їжу і напої, а також краще розуміти роль харчування, дієти і фізичної активності, для досягнення у всьому світі дійсно здорового та активного способу життя. Якщо комерційна комунікація буде здійснюватися відповідно до принципів гарного харчування, збалансованої дієти, фізичної активності та особистого вибору, тоді промисловість у даній галузі відіграватиме важливу роль у життях людей.
Оскільки Ferrero є вагомим промисловим гравцем в галузі, вона постійно робить свій внесок у «Модель відповідальної комунікації щодо харчування та напоїв», затвердженій Міжнародною Торговою Палатою , а також у регіональні та національні Кодекси саморегулювання, розроблені локально на базі даної Моделі.
Ferrero усвідомлює, як сильно необхідні належні механізми внесення змін у рекламу або притягнення до відповідальності за рекламу тих, хто не дотримується вимог вищезгаданого саморегулювання.