Для Групи Ferrero суть корпоративної соціальної відповідальності завжди полягала у турботі про людей і місцевість, а саме про співробітників, які працюють в компанії зараз або працювали раніше, про споживачів, їхні родини та місцеві товариства, в яких Група здійснює діяльність. Ці принципи соціальної відповідальності були закладені ще під час зародження компанії в Альбі і не змінилися до цих пір.
Підхід Групи Ferrero до постійного розвитку базується на стратегії соціальної відповідальності компанії: «Ділимося здобутками аби створити справжню цінність».
Для Ferrero створення цінності — це практична діяльність, яка охоплює усі ланки ланцюга поставок, починаючи із турботи про людей, які творили і творять історію Групи, підтримки місцевих товариств, заохоченні вести активний спосіб життя серед молодих людей та їх родини, по всьому шляху до величезного прагнення здійснювати екологічно безпечну агротехнічну діяльність та захищати навколишнє середовище.
Наша корпоративна соціальна відповідальність наразі поділяється на дві основні області: Люди і Планета...